lotta68

Alla inlägg under oktober 2010

Av Lotta Ståhl - 22 oktober 2010 20:08

Ja tänk vad veckorna springer iväg! Har dock hänt en hel del under veckan...

I onsdags var min "lilla tös" liten igen o mamma fick följa med när hon tog bort sitt födelsemärke på magen. Emma var så duktig så o trots det blir en operation till i maj, så slipper hon nu nästan sitt märke, något hon velat ta bort i många år   

Har i hemlighet anmält Emelie till Landskrona Lucia 2010 o gissa om hon blev förvånad när hon blev uppringd o tillfrågad att komma på intervju! Hon gjorde antagligen bra ifrån sig, för nu är hon en av de 7 som kandiderar om titeln! Så lovar återkomma när hon är med i Lokaltidningen o ni kan rösta på henne!!   

Av Lotta Ståhl - 17 oktober 2010 21:34

Kom igår hem från en härlig semester... brrrr så kallt det var att komma hem! Men vi har många härliga minnen med oss hem och förstås en massa foto! Så därför blir det inget långt inlägg utan jag låter dessa tala för sig själv:

                                          

Av Lotta Ståhl - 13 oktober 2010 19:58

Någon som har det över?? Isåfall slår vi till på en lyxlägenhet direkt här nere på Anfi del Mar på Gran Canaria! Vi har idag blivit bjudna på stor frukost o samtidigt blivit presenterade för hela "Anfi-konceptet". Suck att man inte är miljonär!!

Nåja, vi har en underbar vecka här nere med mycket sol, bad, god mat o dryck. Stortrivs helt enkelt!!

Här är några av Emmas foto, våra kommer när vi kommit hem


        


Av Lotta Ståhl - 8 oktober 2010 20:01

Ja det är det faktiskt idag   Imorgon drar vi iväg till Gran Canaria på en veckas semester och det ska bli så skönt! Huset o Bella passas av Emelie o Oliver som bor här under veckan, med grannarnas översikt ,hi hi!

Vi har hyrt en lägenhet av bekanta o köpt flygstolar ner o hem...ingen charter denna gången alltså! Emma ska ha sin dator med, så kanske jag får iväg något inlägg under veckan?! Avslutar med att bjuda på lite bilder över där vi ska bo:


Äsch försökte plocka bilder från nätet, men det ville sig inte!! Visar istället egentagna bilder under veckan! Kram på er alla


         

Av Lotta Ståhl - 5 oktober 2010 19:11

Kommer ni ihåg det programmet där den kommentaren var med? Solstollarna...ett underbart sommarlovsmorgonprogram där även UllaBella o Skumberg var med   

Men oj nu svävade jag iväg...skulle ju berätta att jag varit på Malmö Börshus i dag på "Stora Tulldagen 2010". Det är ju min kollega Gerd som är den stora tullexperten på jobb, men som backup till henne så skadar det ju inte att följa med på något sånthär.

Annars tänkte jag faktiskt börja packa så smått inför lördagens avresa till Gran Canaria! Åhhhh vad gott det ska bli   

Av Lotta Ståhl - 4 oktober 2010 06:42

Måndag morgon o sitter här o undrar var helgen blev av   Lördagen började som vanligt med en välbesökt klass på VV Landskrona. På eftermiddagen var vi hos fam. Lyhagen, vars lägenhet vi ska låna på Gran Canaria nästa vecka. Vi fick se en massa bilder från resemålet o längtade man inte innan, så gör man det definitivt nu! Verkar vara världens lyxställer vi ska till   

Igår var det dags för en ny klädbytarträff med brudarna o jag kom hem med en helt ny garderob, samtidigt som jag blev av med en massa ur min egen!

Till sist skänkte Linda o jag också en tanke till vår älskade morfar igår...det var 13 år sedan han gick bort o vi tog en sväng in om minneslunden på Tofta kyrka o tände ett ljus för honom. Puss på dig morfar!

Se hela bilden

  

Presentation


Vem är då Lotta68... jo en levnadsglad 4-barnsmamma i sina bästa år! Följ mig o min vardag här...

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Kategorier

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards