lotta68

Alla inlägg under februari 2010

Av Lotta Ståhl - 28 februari 2010 19:08

Kan bara konstatera att det är på tok för tidigt att stå o titta på fotboll utomhus    När inte heller spelet värmer är det ju ännu värre... och till råga på allt blir ena dottern skadad så denna mamman blir helt nervös...Puh det tar på krafterna att vara fotbollsmamma!! Men ni kommer igen tjejer, det vet jag!

Jaha då var snart denna helgen också slut... ska nu sätta mig o gå igenom kommande veckans lektion på VV. Tjingeling!

Av Lotta Ståhl - 27 februari 2010 15:01

......Emelie att inte berätta resultatet av gårdagens Helsingborgsbesök, så

jag säger bara åhhhhhhhh   

Igår var det mina lilla mammas födelsedag o vår födelsedagspresent till henne var en helkväll ute i Hbg! Jag o syrrorna tog med våra föräldrar till: Le Cardinal

http://hd.se/multimedia/archive/00182/fj_le_cardinal_jpg_182251d.jpg

En massa god mat, gott vin, irish coffe o en massa härliga skratt! Men kvällen var inte slut där, nä nä nä....sen blev det cider o öl i pianobaren på Grand hotel! Och tror minsann att "di gamle" senare somnade hemma i sin säng med ett nöjt leende på läpparna!

Av Lotta Ståhl - 25 februari 2010 22:16

Ja idag har minsann det där vita från himlen förvandlats till tunga regndroppar istället.. Kan det vara så att vintern nu ger upp och lite värme är på väg till oss?! Hade varit så härligt   Och ännu härligare är det att det imorgon är fredag! Min tur att bjuda på "fredagsfrukost" på jobb...Ska bara jobba till 12 imorgon, sen ska jag o mina tre brudar bege oss till Hbg. Ska framförallt kolla på balklänning till Emelie!!

Se hela bilden

Av Lotta Ståhl - 24 februari 2010 22:19

Ja en väldigt lugn o stillsam sådan... Barnen har sportlov o idag tog Emelie o hennes kompis Emilia med Lovisa till Karlslundsbadet    Mysigt när de stora barnen tar hand om lillsyrran!

Av Lotta Ståhl - 23 februari 2010 18:57


Idag gjorde vi den första "riktiga" körturen med Emelie bakom ratten! Hon körde från sin pappa i Munkebäck och hem   Och det var helt ok, faktiskt! Ska bara lära sig att man INTE ska titta på växelspaken när man växlar, hi hi hi...

Ska bli spännande att följa hennes utveckling så att man så småningom kan ha nytta av henne att agera taxi   

Av Lotta Ståhl - 21 februari 2010 22:06

Ja här kommer lite bilder med varierande kvalitet från vår musikaliska kväll i Gbg:


      

   


   


Måste ju också tillägga att den artist som var outstanding var... Darin såklart! Vilket uppträdande...Att se Scandinavium släckas ner o 1000-tals ljusstavar vaja, det var mäktigt! Och sen att låten var bra var liksom pricken över i   

Av Lotta Ståhl - 20 februari 2010 17:20

Japp befinner mig nu i landets andra största stad.... vad gör jag då här?! Jo ikväll är det dags för:

http://www.escsweden.com/gbgtavling_1.jpg 

Deltävling 3

Göteborg
Lördag 20 februari


Och jag, mannen min o två kompispar är på plats o ska heja heja heja!! Blir det månne Darin, eller Alcazar eller...... Stefan håller på Elin som han har läst i KvP ska uppträda utan trosor under sin kroppsstrumpa...Suck!!

Av Lotta Ståhl - 18 februari 2010 08:47

....sitter ju på jobb men måste ändå in här en runda. Detta med bloggande är som ett gift   

Gårdagen rullade på men fy vilken stressig dag! Jobbar till halv fem denna veckan o då blir det too much känner jag. Ska ta tag i det nu när det snart är dax för utv.samtal här på jobb... Hann med både företagsklassen i Höganäs o föräldramöte i Emmas klass igårkväll. Det är dax för henne att ut o praoa två veckor nu i vår. Någon som har en lockande praoplats för en duktig tjej i åttonde klass?!

Ovido - Quiz & Flashcards