lotta68

Alla inlägg under november 2009

Av Lotta Ståhl - 29 november 2009 21:49

Ja tänk första advent är redan här Lillsyrran o jag har varit o handlat tiill vår gemensamma födelsedagsfest nästa helg o efter det ett snabbt möte med mina värdkollegor på Friskis...mycket som händer nu när vi ska få gym!

Var sen på en trevlig glöggbjudning hos Kjell där vi efter glöggandet drog till Wideröra julmarknad... blev några ljus o ett gäng mumsiga ben till Bella. Vi har minsann hunnit med julskyltningen i LA också, men den ger jag inte mycket för....var fanns alla tomtar?!?!

Av Lotta Ståhl - 28 november 2009 21:26

Nu e hon hemma igen, min stora tös   Efter en månads praktikäventyr i Stockholm kunde jag i eftermiddags hämta henne när hon kom med tåget til Lund... Skönt o ha henne hemma igen, även om hon drog iväg till en tjejmiddag meddetsama... Puss på dig mitt yrväder till dotter...


 

Av Lotta Ståhl - 28 november 2009 21:01

Efter en toppenförmiddag hos min viktväktarklass (32 st medlemmar!) så bar det hemåt för julpyntande   Julmusik på stereon o full rulle på familjen o nu är här så himla mysigt... tom middagen gick i julens tecken! En god Jansons Frestelse o en öl o snaps till det! (ja Hampus o Lovisa föredrog köttbullar o julmust...) Lovisa hittade snabbt sin favorit bland alla jullåtar... "Stackars lilla tomten" med Markolioo! Och då bjöd hon upp mamma till dans! 

Av Lotta Ståhl - 27 november 2009 19:35

"Hej mamma, vad gör ni...." Min goa Emma ringde för några timmar sedan o var helt övergiven hemma hos sin pappa Pappa var iväg med sitt jobb o hennes bästa kompis kunde inte komma.. Så då kommer såklart mamma (nä det var Stefan som körde o hämtade henne..) o hon är nu hemma hos oss o myser! Puss på henne...titta här så underbart söt hon är:


 

Av Lotta Ståhl - 26 november 2009 22:21

Lovisa o jar pratade julklappar när vi körde in till stan idag.... o vet ni vad tösabiten önskar sig "en Blixten Mcqueen-bana o ett lasersvärd". Hallå...hur kan en så flickig unge vara så pojkig i sitt lekande, hi hi hi... Förresten nu kom jag på vad jag skulle överlämna till min man...Mitt önskemål när jag fyller år: En spinningring! Visst är de fina!




Av Lotta Ståhl - 25 november 2009 21:01

Måste bara visa...Lovisa var med pappa när han tog sprutan mot svininfluensan och pappa var så duktig så att HON fick välja en leksak när de var o handlade sen... Lindar pappa runt lillfingret eller Oskyldig Nåja, hon ville ha en bil (pappas flicka där...) och fick sin första radiostyrda sådan. Och titta här vad hon ville ha i sängen när hon gick o la sig, hi hi hi...sin nya bil!

  

Av Lotta Ståhl - 25 november 2009 20:44

Japp det är här jag varit en stund ikväll Glad Värdade för den härligt inspirerande Mats Andersson som älskar rockmusik! Lite skillnad mot mitt ordinarie pass på torsdagar där vi kör till mycket schlagermusik bla...men det är det som är charmen med Friskis, här finns något för alla! Och i januari får vi äntligen ett efterlängtat gym! Då har tom mannen min lovat att börja på Friskis! Hmmmm får väl se hur det blir med det...


http://web.friskissvettis.se/WebArchive/site/forening_topp/20090414154647.gif

Av Lotta Ståhl - 24 november 2009 12:14

SVALÖVSödra parkvägen 15, Folkets HusMån1800Öppnar 23/11

Ja här ser ni mina vänner, infon ovan hämtad från Viktväktarnas hemsida...igår öppnade jag Viktväktarna i Svalövs Folkets Hus och det var en liten försiktig öppning. Vill förstås ha en massa folk till mina klasser Skrattande Så hjälp mig att sprida budskapet att Viktväktarna nu finns i Svalöv igen!

Och dessutom har vi denna veckan kört igång ett nytt spännande program!

Presentation


Vem är då Lotta68... jo en levnadsglad 4-barnsmamma i sina bästa år! Följ mig o min vardag här...

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
<<<
November 2009 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Kategorier

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards