lotta68

Alla inlägg under mars 2010

Av Lotta Ståhl - 30 mars 2010 19:51

Hade idag en trevlig lunchdate med mina goa föräldrar   De skulle träffa Emma på stan o köpa konfirmationspresent till henne, men innan dess hade vi en mysig halvtimme på Madde´s....

Jag skulle tagit Emma med mig in till Friskis gym ikväll, men den stackarn hade inte kunnat äta på hela dagen pga en utdragen tand, så vi stannade hemma istället.

Såååå rolig hon lät när hon pratade, ha ha ha...kommer hon låta så vid första fyllan, hi hi hi?! Puss på dig gumman...


http://3.bp.blogspot.com/_0RJIYwEhfoA/SLWepZFW-EI/AAAAAAAAAX4/O14Svv1_HKc/s320/tand.jpg

Av Lotta Ståhl - 29 mars 2010 21:45

Igår gjorde jag "come back" på gympagolvet som ledare...dock bara tillfälligt! Vår barnjympaledare var på semester så jag gjorde ett inhopp. Kom då ihåg hur skoj det är att leda barnjympa...men det räcker med ett sånt här litet gästspel   

Efteråt körde jag en timme på gymmet också, så det blev en riktigt aktiv söndag!

Pustar nu ut efter ännu en kväll med mina VV medlemmar i Svalöv...tror bestämt en del av dem gått på påsklov...



Av Lotta Ståhl - 27 mars 2010 22:55

Givetvis stöttade vi Earth Hour ikväll o släckte ner i hela huset mellan 20.30 och 21.30 Lovisa gillade det starkt o smög omkring med ficklampa o hjälpte mig släcka alla lampor. Men tror tyvärr vi var de enda i kvarteret som stöttade detta   

Av Lotta Ståhl - 26 mars 2010 17:31

Ja ikväll blir det hämtmat från Basilika tillsammans med grannarna   

Har också hunnit öva på ett "Miniröris-pass" som jag ska hålla inne på Friskis & Svettis i Landskrona på söndag. Ordinarie ledaren ska på semester, så då får man damma av sina ledaregenskaper! har ju lett detta passet i säkert 5 år innan vi fick Lovisa..Ha en trevlig fredagkväll kära bloggläsare!

Av Lotta Ståhl - 25 mars 2010 22:06

Japp, Lovisa kan numera titulera sig dagisets äggdrottning   hi hi hi... De hade påskfest idag o rullade ägg och hennes var det som höll längst. Vinsten var en gul ballong...

Besöket hos veterinären gick förresten hur bra som helst. Förutom att Lovisa trillade av en stol o fick lite påskgodis av Erik, veterinären...


Här är hon, vår lilla påskkärring!

 

Av Lotta Ståhl - 25 mars 2010 14:17

Ja det kan man väl kalla det eftersom jag om ca en timme ska vara både med vår    OCH    hos veterinären för vaccination... Dessutom ska Lovisa med...puh, tre vildbasar med andra ord. Ja ja det blir katten i en kattbur, hunden i koppel och Lovisa...ja hon kan med säkerhet vara väldigt behjälplig under tiden. Veterinären...here we come!! 

Av Lotta Ståhl - 23 mars 2010 21:57

Ja Lovisa har ett par gånger berättat för oss att hon ska gifta sig med Ludvig, grannsonen    Ikväll passade vi honom några timmar o då hann de med både ett bad o en mysig sagostund i Lovisas säng.... undrar om pappa tillåter det om sådär en tio år..då de är 14 o 16 år gamla, hi hi hi!!


      

Av Lotta Ståhl - 22 mars 2010 21:46

  Ja visst är det bra, fotot på mig, Lovisa o Emelie ute på promenad i Asmundtorp! 


Ovido - Quiz & Flashcards